I’m gonna find a way to make it without you


jag ska vara ärlig,
det här var den jävligaste och längsta natten i mitt liv.
har aldrig drömt längre i hela mitt liv, när jag vaknade
grät jag och halva min kudde kunda man nästan vrida
ur.
jag hann inte säga hejdå till mina hjärtan som åker om
två veckor, hur ska jag klara mig när jag vet att ni inte
kommer att finnas där?!
jag försöker vara stark och jag är så sjukt stolt över er
det vet ni. inget annat och det här är eran livs resa och
all lycka till er och all kärlek och allt sånt!
men ibland kan man inte kämpa hur länge som hellst
och allt bara rasar, det finns ingen annan som kan ta
era platser, det finns inga personer i hela världen som
ersätta mina älskade vänner medans dom är borta.
jag är lyckligt lottad som funnit er. Kärlek.


redo för jobb, det bär mig i dag;

      nya underbara örhängen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0