'


dagen började med en spring tur och sedan en
powerwalk i det hala väglaget, jag överlevde.
en härlig start på dagen, morgon träning kan
vara den bästa träningen som finns. jag måste
bli en tipp topp morgon människa känner jag!

jag är besatt och jag måste medge att det även
var lite jävligt när nästa avsnitt inte visas förrän
nästa vecka i dag. då det även är final, jag är så
gott som nervös. även fast jag vet vem som kommer
att kamma hem segern, i Paradiset.

jag vädjar och håller mig undan, magsjuka är på
väg och jag har inte tid att få den. om du får en
minsta släng av den, hör INTE av dig för jag tänker
ändå inte träffa dig. med glimten i ögat!
I morgon jobb men innan ett spinning pass, nu huvudet
mot kudden.


vårt eget paradis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0