'


många tankar, funderingar, val och beslut som skall fattas.
Jag har min chans, min stora chans till att förverkliga en stor
dröm jag har här i livet och jag tror jag kan lyckas.
Det är även en säkerhet inför framtiden, för den är just nu
oviss skulle jag vilja säga.
Man skall aldrig lita på någon till 100% utan hellst bara flyta
med och se vad som händer.
Det dödar en att aldrig veta, det är det värsta, jag kan ändra
det nu och det är nu jag har min chans!
Min magknip försvinner inte alls, jag kan inte sova en enda blund,
det här dödar mig nästan.

Jag skall försöka ägna kvällen åt en kopp te och ta bort alla
tankar för en stund, sikta in mig på morgon dagen då jag och
en kär väninna åker till stockholm och stor shoppar.
Det var ett tag sedan, det är på tiden nu, älska stockholm!
Jag har hittat ett par snygga skor som jag är kär i och jag
kan bara inte låta bli, jag älskar dom otroligt mycket.
Och kanske lite till...

Jag är dessutom sugen på drinkar och att dansa, fredagen närmar
sig med storm steg och eftersom man har gym kort på Nautilus
så vet ni säkert vart ni kan styra.
Man kan ju inte låta bli att fundera på den tanken, vilket är lockande...
På fredag ska jag fan i mig roa mig, det är jag värd efter denna vecka.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0