Nytt år


Några dagar i Åre har varit Guld och stugan var över förväntan.
Bastu, öppenspis, loft, tv, diskmaskin you name it!  
20 grader kallt och is i håret, korv grillning i backen och några
härliga vurpor uppe från toppen på åre skutan.
Sjukt vackert landskap och underbara bilder på alla fjäll och dalar
har vi i minnet sparat.
God mat, många skratt och många bastubad med karhu i höger hand
och en massa jäger, förgyllde dagarna.
Jag saknar faktiskt ord för denna resa!!

I dag känns det tungt att vakna upp hemma, det känns som denna
resa bara var en dröm, som att ta hål på en såpbubbla och sedan
sprack den och vipps försvann den ut i tomma intet.
I går träffade jag Sydamerica Crew en snabbis och gissa om jag blev
glad över det?!
Jag vet att vi inte setts på ett tag, jobbet har varit mkt i vägen, jag
blev lite illa till mods efter det faktiskt, jag kännde att det inte är lång
tid kvar tills dom lämnar mig för sitt livs äventyr.
Mina tjejer, jag älskar er.

Gårdagen var en måndag, första måndagen i januari år 2010 och den
började med en lång powerwalk på 5 km och sedan ett abs pass och ett
stepup intervall pass på kvällen. 
Nu är det och skall bli andra bullar fram till sommaren... !
Nej, jag ska kila iväg och jobba några timmar, så nu måste jag göra mig redo. 


Åre 2010 ;

 


 




 




 









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0