Fånga dagen


Dagen har varit strålande bra,
tänk vad en annan stad 40 minuter här ifrån med tåget
kan få en att börja tänka om och bli så mycket gladare.
Jag måste ju erkänna att ett par snygga svarta fick följa
med hem och dom gjorde mig ju ännu lyckligare, mina
älsklingar! Även lite läckra smycken, som jag kan visa 
senare om så behagas ;

 

Jag hade ju även sällskap av två andra vänninor såklart,
dom är även mina älsklingar dom också.
Tack för i dag, det var så trevligt och mysigt så!











Kommentarer
Postat av: Carro

Saknar er! Spg BTW att du ringde igår, jag hade lektionsföreläsning då slutade 5. Ringde men du svarde inte, men antog att du jobbade! :) puss

2010-01-21 @ 20:33:49
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: köpp

jag jobbade då, men kunde inte se nått missat samtal. har ingen mottgnong där nere heller kanske därför. Saknar dig! hjärtat våran

2010-01-21 @ 21:29:33
Postat av: köpp

jag jobbade då, men kunde inte se nått missat samtal. har ingen mottgnong där nere heller kanske därför. Saknar dig! hjärtat våran

2010-01-21 @ 21:33:47
Postat av: Joanna

smycken behagas:).

2010-01-22 @ 18:42:47
URL: http://joannacarlssons.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0