'



Bakis söndag, Ångest söndag och Jag vill sjunka genom
jorden va dåligt jag mår. Skylle mig själft såklart alla gånger.
Jag tog mig igenom fyra timmar på jobbet ändå alldeles själv
och det var ju inte det roligaste jag gjort på länge.
Jag är en duktig tjej nu för tiden, jobb betyder 'sova' dan före.
Jag fick iaf min dans både på platina och bj i går kväll så jag ska
väll vara nöjd jag.
Det luktar lax i huset med pesto på och jag är vrål hungrig,
jag skulle kunna äta hundra kilo firre just nu.
Missa inte köping och johan falk i kväll det är ett måste att se.
Jag är ledig i morgon, vilken jävla tur för mig ska ni veta. Då är
jag säkert också bakis, men träning står på schemat ändå!

Jaq saknar carro just i detta nuet, kom och krama om mig i din famn!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0