-


Jag sitter och äter jordens godaste maträtt, tacogratäng, men kärlek.
I dag hände två fantastiska saker, jag blev glad, rörd och äverraskad.
Numero uno: Joanna min älskade vän kom förbi på jobbet lika vacker
som hon alltid har varit och jag blev tårögd. Saknaden har varit så
stor så stor att jag glömt bort hur stor den varit. Kärlek till dig min kvinna.
Numero dos: Jag ska få träffa min älskade vän Linnea i kväll, vi ska på
äventyr och dom har jag saknat mycket mycket. Det är bara hon och
jag som kan göra såna här äventyr som vi gör, vi är roliga om jag själv
får utala mig och det gjorde jag.
En stressig och bra dag, vi kämpade som djur, skrattade, min monika
ska vara ledig en massa dagar. Det gillar vi inte, monkanplonkan inget
är det samma utan dig!

Nej, hejdå jag ska hämta linnea sen göra mig snygg.
Trevlig lördag human beeing!








Kommentarer
Postat av: joanna

<3<3<3! Skärpning på oss fan!Det kändes väldigt bra att träffa dig även fast det bara var i några minuter. Det var behövligt men jag behöver mer sara i mitt liv känner jag.

2010-01-16 @ 19:26:14
Postat av: köpp

och jag behöver mer yo to the ana känner jag, and this is gonna happen! <3

2010-01-17 @ 15:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0