Skönhet och andlighet


Jag trivs i mitt lilla kryp in, det är mysigt och rent.
Mina svanar (korfesten och krabbfar) är inte längre
dom finaste och bästa även fast jag älskar dom.
Ljusstaken som är designad av självaste Ernst är nu
mera en favorit och den är ur mysig.
Jag har städat som en dåre i flera dagar både här
hemma och på jobbet så nu ska jag inte städa förns
alla hjärtans dag har jag bestämt.
Jag har liksom bytt skepnad, från stöka ner till prydlig.
Man känner sig så fin och bra då liksom.

Just nu är det pandoras ask som är intressant, dom
grillar varandra som fan.
Jag tycker synd om vissa, jag är ju trots allt stört sentemental!
Paradiset of Course.
Efter ett tränings pass är jag slutkörd, men va gör de när man
är ledig i morgon då?! Nadaaa!

I mitt kryp in;

 
 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0