'


Jag hör dunka dunka innanför pannbenet och musiken är inte
ljuvlig. Det är dunka dunka dagen efter öl, vin och annat gott. 
Jag är inte gjord för att dricka alkohol, inte alls, jag tål den inte!
Städ söndag och skid söndag. Jag blir nervös av att titta på skid
åkning och skriker hejdlöst och hoppar i soffan, spännande sport
det där. Hejjja Sverige!
Nu i kväll börjar En annan del av köping, missa inte att titta!
Jag har shoppat snyggaste kavajen, den snyggaste jag någon gång
haft;

 
 
 

I morogn är det jobbar måndag hela dagen, sedan ser jag fram emot en
ledig vecka med massa träning innan helgen kommer, då sliter jag igen.







Kommentarer
Postat av: Carro

Men sluta vara så jävla snygg!

Du och jag sara vi är inte gjorda för att dricka alkohol.. mår himmla dåligt jag med idag haha..

Ring mig någon dag skrutt! puss puss

2010-01-11 @ 00:45:56
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: köpp

åh, haha det är vi inte för fem öre !

Såklart jag ska göra, prata i timmar, saknar dig !

Puss

2010-01-11 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0