-



Jag är skit arg och grinig på någon jag igentligen älskar
och som är mitt eget kött och blod.
Jag är skit arg för att jag inte hann träna i dag eftersom
jag nästan försov mig i morse.
Jag är besviken och lessen på mig själv för att jag åt en
semla till fikat i dag som jag blev bjuden på.
Jag är lessen och känner mig ensam för det känns som
om jag bara jobbar och inte hinner träffa dom jag har så
mycket tid för i mitt hjärta.
Jag är lessen och känner mig deprimerad för att jag inté
kan göra något eftersom jag hela tiden jobbar.
Det är vinter och fortfarande kallt, jag längtar till våren
och jag är den fulaste i hela världen för jag orkar inte
lägga tillräkligt med energi på mig själv som jag skulle
vilja orka. 
Nu kanske jag kan sova om ett tag när jag skrivit ner saker
som snurrar i mott huvud.
JAG HATAR SÅNDA HÄR DAGAR OCH VECKOR, fan fan fan!





Kommentarer
Postat av: Carro

Pärlan då.. låter inge kul! saknar dig. Ring någon kväll så kan vi språkas lite :)

2010-01-16 @ 00:55:12
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0