-




Lycka till på resan mina hjärtan, med all min kärlek, jag kommer vara rolig
vara stolt och tänka på er varje dag. Fyra månader, större saknad än nått annat.
Vi ses i sommar, tänk det är sommar när ni kommer hem, nej nu börjar jag gråta
igen...



Jag finner inga ord.
Men jag vet att jag redan sagt allt som jag velat säga. Kanske lite till över
några flaskor i lördags. Kanon avskedsfest! 
Jag bjuder på dessa;

 

Är fortfarande bakis tror jag, ganska seg på jobbet och fattade inte
vad jag höll på med knappt.
I går åt jag min efterlängtade sushi hemma hos linnea och hjälpte henne
att packa lite grand. Det var en jävligt jobbig kväll inombords samtidigt
var jag så jävla lycklig för hennes skull!
Nu drar dessutom plugget på disstans igång men hoho hold your horses
för i morgon är jag ledig... Kan jag behöva enligt mig själv.
En dag av att få sova ut, träna som en dåre och bara mysa runt lite grand.
bara en massa skit pladder just nu så god natt!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0