'




Yes, tjejerna tog guld i curlingen, fy fan så jävla bra!!!

Lördagen den 27:e februari och jag orkade inte riktigt må dåligt
så här dåligt längre, behöva vara isolerad i mitt hus och springa
mellan spyhinken och sängen på en ledig lördag...
Så jag och min kära mor åkte ut till österby och hälsade på mina
älskade släktingar och hejjade på systers innebandy match. Det
var den värsta matchen jag någonsin skådat, klubbor bröts, dom
spottade på varandra och slogs på planen. Sånt som händer när
det är tuffa tag. Utvisningar till både höger och vänster, jag svettades
floder ett tag och var rädd.

I morgon bitti lämnar min syster huset för tre veckors tid för en
vistelse i Sälen, det känns ju konstigt, otroligt konstigt faktiskt.
Vem ska jag gnabba med när hon är borta och slåss med när jag
är på dåligt humör?! Men jag är stolt och glad för hennes skull hon
kommer ha det helt faknastiskt underbart, vi älskar fjällen båda
två otroligt mkt. Synd att jag inte har nån tid att komma upp och
åka lite, får jag tid så gör jag det vill jag lova!

I morgon är det en jobb dag, dock fyra timmar 12-16 och det ska
faktiskt bli nice. Länge sen jag jobbade i stan nu faktiskt, kom in
och fika vett ja, kommer väll va lugnt som i´n i graven där.

 Blommor och chocklad till faster.
 
Kusin vitamin, Skitungarna!
 
Lördagsmys, mami och Bullen.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0