'



jag är lite skärrad över hur min bilfärd in och ännu mer
skärrad för hur den hem i natt då jag är trött som ett djur
och dessutom feber på det kommer att gå...
But a man's got to do, what a man's got to do!
Jag lär väll krypa hem om jag ska komma hem över
huvud taget med livet i behåll, måtte jag inte vara den
ända själen i stormen påväg hem, jag håller tummarna
och tårna för någon på vägen om något skulle hända...
Haha jag låter som jordens sämsta bilförare just nu.  

Nej, en timmes till powernapp av cirkus fyra innan jag
beger mig, simma lugnt och håll er inomhus kvällen till
'ära. Ni kommer ångra att ni gått utanför dörren om ni
nu måste.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0