'


Jag sitter bänkad framför Paradiset och det börjar dra ihop
sig till final. Det är ju mindre roligt att man vet vem som vinner
men det gör faktiskt inte ett skvatt just nu.
Vad ska man ha som milstolpe  när programmet är över undrar
jag!?!?!?!?
En riktigt bra start på veckan,
jag har skrattat tills jag gråtit om och om igen på flera olika vis.
Det är skyltat inför alla hjärtans dag och det är en rosa dröm i
halva butiken och det är som att hoppa på rosa moln.
Nästa vecka på söndag är det alla hjärtans dag så glöm inte den
dagen för all del, massor med kärlek är vad jag vill se.

Ledig i morgon och jag som trodde jag skulle få sova ut skall upp
i ottan för ett tandläkarbesök, ETT TANDLÄKARBESÖK!!!!
Jag kommer förmodligen inte kunna sova i natt, det är det värsta
jag vet, säkert 17.000 hål och 90 kilo tandsten i käften...

Taggad träning i dag med nya löpband, skönare och mer dämpande
fick jag för mig. Så spring dit och pröva om du inte hunnit! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0