Besatta


Här i detta hem lever man farligt och är illa ute om man
inte tänker, tittar, drömmer eller pratar om Os 2010.
Jag är insatt i varenda gren vare sig jag vill eller inte och
då menar jag att det skall vara tårar, svett och höga röster
också med i bilden.
Dom ör besatta och jag börjar bli rädd, dom är sjuka på
riktigt och jag har ingen stans att ta vägen för att slippa
det för en enda kort stund.

Anja pärson tillexempel,
var hon tvungen att göra ett jätteflyg precis innan mål och
åka kana inn i mål ?!?! Jag blir ju förbannad.
Men det är ju synd om den bastanta stackars kraken ändå,
dödskrashen för i år skulle den kallas.

Curlingen då,
jag är besatt utan att dom tvingat mig. Damerna är ju skitbra
och vi har bestämmt att vi ska åka och spela någon dag alla
här hemma. Trevlig liten utflykt haha precis som när man
var mini jänta.

I morgon är en ledig dag igen, jag hoppas det blir långfärds
skridskor som vi pratat om jag och Joey. Godnatt





Kommentarer
Postat av: Carrho!

Jag vill också åka långfärdsskridskor jue... har en hel jävla sjö utanför fönstret typ men inga skriller.. attans..

Ses snart fina flicka

2010-02-19 @ 01:14:34
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0