Fuck this day



Dagen blev inte som planerad, jag är besviken på mig själv.
Mår inge vidare och har därför parkerat mitt ass i soffan hela
dagen och sov betydligt mycket längre än jag velat.
Det blir ingen träning av för den delen heller, då kommer jag
spy på alla vare sig dom vill eller inte. Ingen bra idee det där.

Nej jag ska ta mig ner till dushen och sedan städa undan lite i
mitt skyffe iallefall så nått blir gjort.
Sedan måste jag plugga, jag är stressad, hur fan ska jag hinna
medans jag jobbar är frågan!?

Jag saknar mina barn borta i stenhagen något så fruktansvärt
mycket faktiskt. Dom äldre med för den delen. Besök snarst.
Jag har även stor saknad till vissa andra i dag med, enorm tomhet
att jag till och med föll en tår. Jag ör som ett litet barn ibland.
I morgon blir en bättre dag, gilla läget, det får man göra ibland.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0