'


Jag är lycklig,
jag vet att mina hjärtan på andra sidan jordklotet lever!
Jag fick ett sms och jag blev jordens lyckligaste tjej, jag är nyfiken
på vad dom gör just nu. Dom har det underbart vad jag förstod, åh.

Vin och dans i går kväll,
halva kväällen var ovärd och halva värd. Dansa fick vi göra tills vi inte
orkade mer iaf och guld värt är väll när man har en guldklimp till vän
som ställer upp occh skjussar en hem på natt kvisten. Att vakna hemma
är fan det bästa som finns dagen efter.
I dag hade jag även släkt besök och åt smörgåstårta, det ni, det vattnas
i munnen när jag säger ordet. Trevligt att få se alla igen och släktkär som
jag är kanjag säga att jag har den bästa släkten som finns!

Nu kikar jag och Bullen på Melodifestivalen och fy fan vilken skit hitils,
jag skäms ju. Kom igen, bättre kan ni!
Det vankas en biltur till storvreta för att hämta det jag dumpade av i går
kväll...

Alla hjärtans dag i morgon,
och jag jobbar till fyra, jag tycker synd om mig själv lite tror jag. Ni med
det vet jag. Ge lite extra kärlek till varandra vet jag, men inte bara för att
du måste och inte i onödan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0