Och där satt den!


Sjukt bra spinning pass på 45 minuter, Intervall och jag är
sjukt nöjd över min prestationsförmåga i dag.
Känns sjukt härligt att känna så efter träning och nu har jag
fått ny glöd och energi för resten av veckan.
På lördag är det ju avskedsfest så man får ligga i nu innan
onyttigheterna liksom.
Jag längtar så otroligt till festen, dock inte till dom lämnar
mig...
I kväll blir det sy-junta(?) och jag har några riktigt härliga
ideer, ska bara införskaffa mig nytt tyg sörrni. 
Den lilla röda tajta har ju ännu inte blivit sydd liksom, tjat
jag vet, men snart så fanken ska den sitta färdigsydd och 
fastklistrad på min(bleka feta) kropp. 
Kanske får vänta till i sommare, jag tror visst de. 

Jag är på strålande humör och nu ska jag ur och slira på
vägarna igen, sjukt halv och måddigt. Små läskigt, absolut. 

 

By the way, vill ni veta något annat ganska skrattretande som hände
i morse?!
Såklart jag gjorde, jag försov mig, missade tandläkartiden.
Hade inte ställt veckanklockan i går kväll, jag var ju trotts allt ledig liksom.
Med det fortsätter jag att göra några fler hål och fixa lite mer tandsten
när jag ändå håller på. Låter vidrigt. Kankse skippar det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0