Lördag i ottan


En eloge till oss som trots nästäppa, tunga huvuden
och utan en natt sömn går upp en lördag morgon för
att jobba i dag.
Jag får nöja mig med en kopp the denna morgon, filen
och flingorna kom upp så jag tänker inte chansa på
nästa val. även fast jag är sugen och hungrig.
Den röda förpackningen: Lust och fägring är en favorit
i the väg, prova det.
Nu när man är varm i kroppen önskade man att man
hade en bil också, så man slapp vänta på bussar varenda
morgon...

I natt blir det ännu ett pass mellan 10-03.00 om jag får
gå hem i tid denna afton, vilket jag tvivlar på.
Pengar, pengar, pengar är aldrig fel, gör det bara så har
du det gjort är min livsfilosofi typ:)



Have a Nice day!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0