,


Det hade kommit lite nya roliga leveranser som
gjorde mig nyfiken och lite smått kreaktiv i dag.
Jag blev dock lite besviken på ordningen i butiken,
efter ett tag riktigt förbannad faktiskt.
Nu blir det skärpning när jag ska jobba hela veckan
ska jag se till, snyggt och prydligt och mycket av allt.

Jag hoppas på att må bättre denna vecka men träningen
får vänta tills jag är helt kry och detta jävulskap
är över... Jag längtar så ni förstår inte. Värsta perioden
i hela mitt liv. På fredag hoppas jag på snabbt och bra besked!

Det luktar ljuvligt, hemmagjorda hamburgare med
frisco bröd och annat smarrigt till, underbar sön middag.




söndags mys it is!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0