'


Strömavbrott i dag på jobbet,
vi kunde verkligen kalla butiken vår lilla grotta på riktigt.
Varade dock inte länge, tyst och mysigt skulle jag vilja säga
och helt lugnt för en stund. Otroligt!
Städat och diskat hela dagen och gjort det finare och finare
inför morgondagens leverans.
Morgon dagen är en ledig dag, jag behöver den mer än nått
annat vill jag lova. Det ska bli nödvändigheter av och träning!
JAg funderar på att färga håret, klippa mig och gå till nagel
primadonnan. Vi får se vad det blir av det.
Någon som känner för att ge mig en massage i några timmar
kan ju höra av sig, stel som en pinne är jag, som alltid.

Nu vill jag ha vår med tunna jackor, öppna skor och sol i massor,
jag är värd det för att få vara lite gladare och piggare känner jag.
Jag känner mig som en björn, ide fortfarande liksom...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0