2010-02-09


I dag vaknade jag med en enorm tomhet i kroppen,
det känns som om jag är på ruta ett och vet inte vad jag ska ta tag i riktigt.
Jag skall därför åka in och träna och simma en sväng nu på förmiddagen för
att slippa fläta ut allt...
Mot kvällen väntas en Gränby tripp med min mor och syster och jag skall
tydligen få kika på nått jag vill ha i födelsedags present. Jag tycker inte att
det är så viktigt men vem blir inte lite lycklig av något nytt älskbart liksom ?!

Gillar du snabba cash sägs det att du kommer gilla denna med,
jag har själv inte läst snabba cash men jag skulle tippa på att jag älskar den
eftersom jag gillade denna; INSIDAN brotten.pengarna.tiden
Ger en unik inblick i den kriminella världen och skildrar de mest uppmärksammade
brotten under 1990 talet.
En brottslighet av ett välorganiserat och målinriktat slag som aldrig tidigare
hade funnits i sverige.
Liam Norberg blev dömd till ett rekordlångt fängelsestraff för 930-miljonerskuppen
mot Gota-banken 1990 och ett värdetransport rån i göteborg ;









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0