'



I dag håller vi huvudet högt, betalar priset in i paradiset
för Linnea Petterssons födelsedag ska firas och börjar på
Apertif. Vilken härlig tillställning måste jag lägga till och där
har jag aldrig varit förut heller.

Det luktar fortfarande Daquiris hemma hos mig, lite väl för
mycket just nu måste jag säga.  I går smakade dom nog
bättre än vad det kommer göra i dag, men det priset får man
ta.  Jag har ett lugn i kroppen och tyckte det var riktigt mysigt
i går och träffa er samtidigt för en gångs skull!
Jag saknade damen nere i Göteborg riktigt mycket i går kväll,
tre damer på resande fot och en febrig nerbäddad pingla och
många många fler. 
När tar vi nästa drink kväll när allla kan vara samlade är frågan?

Just nu är jag helt handlings förlamad, jag måste diska och plock
upp efter gårdagen, dusha och fixa till mig och bli på ett bättre
humlr men jag pallar bara inte. Gud me mig styrka till att komma
upp ur ormgropen!

 





Kommentarer
Postat av: liz

min fina, fan vad bra du är. de är dags för mig att komma hem till uppsala snart, dricka drinkar med er och kika in din nya lya!

2010-12-19 @ 09:14:53
Postat av: köpp

Åh, du är så jävla bra min älskade vän!

Ja, vi behöver catcha up tycker jag, snart. Kärlek!

2010-12-19 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0