'


En mysig torsdags kväll i går här hemma hos mig,
shrek 4 har vi nu äntligen sett efter shrek marathon nere på
teneriffa. Det var på tiden och man blir så sjukt lycklig av dom
filmerna på ett underligt sätt. Ja, jag är ett riktigt fan av den gröna
varelsen och jag skäms inte för att säga att jag  älskar Shrek.
Jag sov till halv ett idag, jag måste försöka ändra mina vanor så
snart jag bara kan. Sara var pigg och uppe i ottan utan att väcka
mig den rackarn, vi har haft jordens mysigaste frukost i dag och
och hon skuttade precis iväg mot jobb några timmar.

Julen är här och jag slipper stressen denna jul, det är jag sjukt glad
och tacksam över. Den här lediga tiden har nu senare dagar gett mig
nya hopp och ny styrka för att fortsätta leva mitt liv och jag blir bara
starkare och starkare för varje dag som går. Det är tack vare mina
fina familj som stöttat mig oerhört mycket och aldrig släpper taget om
mig och fortsätter tro på mig. No matter what. Och mina vänner får mig
att göra kanin hopp varje dag och dom ger mig sjukt mycket styrka
och får mig att tro på mig själv mer och mer för varje gång jag träffar 
dom. Jag ser upp till er, jag beundrar er och jag skulle inte vara samma
sara utan er. Jag är stolt över er, ni förtjänar allt gott i livet!
Jag börjar även känna mig rastlös och behövd ute i samhället, jag
ska nu stolt se till att bidra med min energi på den plats jag behövs och 
göra det just jag är bra på och kan allra bäst. 
Jag har aldrig varit något fan av jul på grund av många olika anledningar
men denna jul känner jag mig hedrad av att kunna njuta och känna 
mig bekväm med att den finns. Jag tycker till och med att den är lite 
mysig måste jag säga.
 
Ikväll ska vi ha drink kväll  hemma hos mig och det ser jag fram emot,
att träffa alla mina tjejor och att vara samlade för en gångs skull.
Dock saknas tre stycken av dom, en kommer hem till kalla sverige i
natt men alla finns nära mitt hjärta och är med i allt vi gör varje dag
hela tiden.
Så jag ska ta och stor städa och göra det fint tills mina vänninor anländer
senare i kväll.


Missade jag något, såklart, jag längtar tillbaka varje dag och kände mig otroligt
stark där nere, jag behövde precis det här;


  
 
  









 
 

Ja, jag är fortfarande sjukt blödig när det gället allt, nu fick jag en tår
i ögat igen, underbara värld!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0