''


En god natt med mycket sömn var precis vad jag behövde.
Stel som en pinne och skulle verkligen behöva massage, dags
för att köpa en trisslott i dag igen. Någon gång ska väll vinsten
falla in på mig tycker jag va. Och någon gång ska väll jag också
få åka till det där paradiset Thailand med mina nära och kära?!
Äter frukost under min mysiga pläd och läser Elsas Värld, jag
kan inte slita mig.  Dags för en till nybryggd kopp kaffe och snart
ska jag se till att dammsuga och göra sprillans rent i min lya.
Det är alltid lika underbart att komma hem till ett rent och friskt
doftande hem.
I går kväll åt vi fin mat med färska räkor till efterätt hemma hos
mig jag och min syster. Det luktar ju inte hallontårta från vasken
och sopp påsen så att säga.
Dagen innan spenderades på Oconnors och Bullit. Vilken kväll i all
glans, man kan väll säga att mitt nyår redan är firat på långa vägar. 
Vem fan kom på rödvinet? Jag tror Tony uppfann det och alldeles
för tidigt för att börja hata det snart igen...
Det är strålande sol och snart får jag besök av Julie, mysigt sällskap

Jag har en hemlig önkan och ett hemligt nyårslöfte i år, om jag inte
fixat det inom 3 månader så ska jag inte nämna det. Då spelar det
ändå ingen som hellst roll. Man ska inte ha ett nyårslöfte man inte
tror man klarar, va e då vitsen?
Lev sunt, ta hand om varandra och gör det nya året mer händelserikt
och spara på allt det goda i livet!

Gott Nytt år kära ni!

Några minnen  av det absolute bästa detta år  av ca miljoner stycken;





Åre december-januari 2010


 




Våren anländer med pirr i magen och en massa kärlek kom hem










Midsommar på kråket och kråket på semestervecka

































Lite av sommarens olika äventyr bla. åland, göteborg, västkusten
barcelona, teneriffa m.m dop av wille, blir med lägenhet och mycket
mycket annat.
Vilket toppen år ändå hörrni, man glömmer bort vad man gör och hur
bra man verkligen har det!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0