''


2 flaskor rödvin, tacos buffe och tomten är far till alla barnen på
en tisdag, vi är ju hur mysiga som hellst.
Jag fick öppna min flykting anläggning för natten och vi alla snarkade
ikapp och sov så djupt hela natten lång. På morgonen åt vi en sjukt
god frukost som bestod av ägg, kaffe, juice, kaviar smörgåsar and you
name it. Frukost hos mig är kanske den mysigaste frukosten ni någonsin
kommer att ha varit med om. Synd för er som missat den, guldkant på
vardagen for sure!

Jag är helt slut, har varit på fyrishov hela dagen med mina barn och dom
är bara för roliga dom. Tjejer i alla åldrar verkar prata om samma grejer
och livet som vuxen börjar nog tidigare och tidigare i alla generationer.
Jag garvade läppen av mig när jag lyssnade på tjejerna i bastun, lite små
kul när man sitter några centimeter bort och ändå kan tjuvlyssna fast dom
inget vet.
Jag har fått min Elsas Värld på posten och är beroende så nu ska jag fortsätta
läsa några kaitell ur den boken. Missa inte Elsas mode som är första boken
i denna serie, riktigt bra och roliga faktiskt. Its a girl thing.

På tisdag nästa vecka börjar jag att jobba igen,
jag har delade kännslor om att gå tillbaka samtidigt som jag tycker det ska
bli riktigt roligt. Jag behöver rutin just nu. Faaaaaan, jag vill inte. Jo, byta
jobb! SKITSO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag vet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0