'



Det var jul över en helg, nu är den bort sprungen igen.
Jag har ätit för mkt, blivit några kilon fetare, fått sämre
humör pga av detta och min kropp är inte intakt någon
stans just nu, det hör väll till den här tiden kan jag tänka mig?!
Jag längtar febrilt efter min takkrona som är beställd och
den fick jag även i julklapp, jag vill liksom få ordning på
torpet hemma hos mig helt och hållet någon gång.
Nu i mellandagarna är det målar party hemma hos mig, då
blir det annan färg i Hallen och i Sovrummet, äntligen.
Jag vet precis hur jag vill ha det just nu, jag hoppas på att
kunna klarställa allt nu i början på det nya året. Pö om pö
liksom, sakta men säkert mot ett resultat.

Julen firades hemma hos mamma i Björklinge, juldagen hos
Sara i Väsby och det känns som om jag inte har varit hemma
på flera dagar just nu. Känns skönt att sitta i ett nystädat
hem och njuta lite för sig själv av några få timmars tysnad
just nu. Hade jag inte haft så mycigt sällskap hela dagen sen
jag kom hem i dag från sara tror jag att jag hade dött,  ni vet
fylle ångest, ångest, söndag, tankar, livet m.m.
Tur jag har en sån fin syster som jag har, ingen kan ersätta
det oss emellan!
I morgon är det morgon promenix och start på det nya livet,
tvättning, spinning pass och gym, sedan träffa mamma och
uträtta ärenden, håll tummarna! Jag kan vara en envis sate och 
jag tror inte ni vet vad som kan komma att hända i morgon.
Nu ska detta uträttas en gång för alla, ***** Jävlar!!!!!!!!!!!!!!

God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0