...ena skinkan skriker av vädjan...


Fy sjutton va kallt det är i dag,
hade inte en morgon pigg människa som aldrig ger sig inte
väckt mig denna morgon med färdig frukost hade jag aldrig
gått upp ur sängen. Men det gjorde jag sörrni och till gröten
och kaffet vaknade även Malou till och det är en  mysig stund
på morgonen det.
Spinning pass på boländerna var toppen, jag ger mig aldrig,
jag har ett mål och ett mål endast. Sjukt fräsht omklädningsrum
och lokal över huvud taget, alltid lika kul att få upp ögonen för
något annat fast samma lika, peppat som fan!

Efter ett långt bad börjar jag tina upp och bli människa igen. Jag
skulle vilja hämta ut mina böcker som ligger på posten och väntar
men ena skinkan skriker av vädjan att aldrig få bli fryst igen så
vi får väll se hur det blir med den saken...
Va sägs om en bastu kväll i kväll ? jag tycker dom orden smakar
riktigt bra i munnen måste jag säga. 

I går va en bra dag,
fika och lunk på stan med alla Sarorna och sedan en träning på
Nautilus, se vad snygga dom är. Speciellt tillsammans;






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0