'



Så hade vi det där med vilja, orken och kämpandet.
Jag praktiskt taget drog mig upp och släpade mig ur
sängen i morse, men ner till friskis kom jag på morgon
kvisten innan jobbet. Några kilometer och lite skrot
lyftning blev av. Jag är dock inte nöjd med resultatet
och orken, men jag får ta igen det i morgon och i veckan.
Nu känns det otroligt bra i kroppen, nu ska ingen maskning
bli av här.

Biljetten är bokad till Barca och vi åker 26-30 Augusti !!!!
Nu är det bara denna långa väntan kvar, men fort kommer
det att gå. En sen mini semester i ett annat land sitter så
sjukt bra efter tre veckor själv på jobbet.
Jag är en lyckans ost som jobbar med såna arbetskamrater
jag gör ändå, ger mig ledigt när jag en vill och känner för det.








 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0