'



Jag har gjort en 2 dagars,
och jag glömde någonstans mellan varven att jag inte
pallade trycket längre. Jag har tur som står med livet
i behåll och inte blivit vräkt ännu.
 
Jag vill tacka alla människor som gjorde gårdagen till
en av dom roligaste utekvällarna jag haft på mkt mkt
lång tid. Jag hade nästan glömt bort hur man har extra
roligt när man går ut och vem fan bryr sig egentligen
-hur man ser ut när man dansra, hur man dansar, hur
du ser ut den kvällen, vilka skor du har, vilka du är med,
vad du jobbar med, hur sexig du än är och var i går spelar
fan ingen roll så länge du inte kör all in och har riktigt
jävla roligt kvällen ut.
Vilka fantastiska människor det finns, av alla dess sorter, 
jag skrattar när jag tänker på gårdagen. Så mycket dans
och (host, fuljuckar dans) har jag inte fått på länge. 
Haha, ni är fan bäst, jag är lyckligt lottad som har mina 
fina tjejer och jag är lyckligt lottad att bara vara ett telefon
samtal ifrån er varje dag. När som, hur som och vem som. 
Kärlek. 

Ja, jag vet inte om jag står, sitter, äter, skriver, ser, ler, 
säger hej eller ignorerar människorna som kommer in. 
1 sak vet jag, jag släpade mig till jobbet står här och längtar
sjukt mycket tills jag slutar.
Sushi och ensam mamma söker blir den älskade heliga söndagen
bestående av, med dom bästa såklart, ormgrop!





Kommentarer
Postat av: Tessen

trött tjeje^^ hoppas du mår bättre!

Har ensam Mamma söker börjat utan att jaghar koll!? :P:O

2010-08-23 @ 20:17:59
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0