'


Några dagar har rullat förbi, några lediga dagar.
Shopping, waynes, middagar och egen tid har
stått främst på listan. 
Jag har blivit sjuk, jag städar 17 gånger om dan 
och mamma kan pusta ut, vilket hon gjorde när 
hon skjussade hem mig efter middag och mys en
sväng hemma i brooklyn i går kväll. 
Jag skurar, putsar, damsuger, plockar och ställer
till rätta dagarna i enda, jag pallar inte med mig 
själv i bland! Lite bilder såklart;

 

Badrummet

 

Hallen 

 

sorummet

 

köket

 

Balkongen

 

 


lite annat mys. 
Nej nu är det räkparty hos mig med vänninor i kväll, mysigt!



 

Kommentarer
Postat av: Carro Fornis

Vackert vackert! Me miss you

2010-08-22 @ 22:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0