'



God morgon,
klockan är 09.15 och jag har redan kastat in två maskiner
tvätt. Började klockan 7 på min lediga dag och allt, skönt
och behövligt även fast jag är svintrött just nu.
Det blev mkt att stå i idag, i går bestämde jag mig för att
försöka ta ledigt och följa med tjejerna till västkusten över
helgen, jag fick alltså ledigt torsdag- Måndag och kan ni förstå
vad skönt och jag som verkligen behövde det.
Det blir den grå saaben, Linnea, sofia och Jag och vi har smitt
lite olika planer så som;
Liseberg 1 dag och Göteborg innerstad 1 dag och det förstår
ni måste ju bara inkludera vin på avenyn såklart.
Sedan får vi träffa våran snygg vän Lizette, jag är nyfiken
på hr det ser ut hemma hos henne och Mikael, jätte nyfiken.

Jag måste tvätta klart, packa, åka ner till poliser för nytt pass
tills vi åker till barca, svänga förbi på mammas jobb med en
spontan present och prata lite med henne. Langa sprit till en
behövande lady, springa till posten för att skikca tillbaka massa
fula saker jag beställt m.m
Herregud, herregud, herregud!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Och så förstår ni,
det bästa av allt, 3 par nya skor, och så är jag sugen på jackan från
monki. I dag kanske ?! Mina älsklingar, dock höst så det skriker om det;


 
Blå


 
Grön

   

Brun






Kommentarer
Postat av: Carro

Snutt! Sjukt snygga skor, love!Hade ni kul i götet?

2010-08-15 @ 17:06:00
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: köpp

det var underbart, kom nyss hem !

2010-08-15 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0