På jobbet som vanligt



Solen skiner utanför min grotta,
jag är glad för jag vet att det är lycka som sprudlar
bland människor där ute. Kankse shopping lycka eller
bara att värmen är tillbaka, nu handlas det för fullt i
Gallerian vill jag lova.
Jag känner för en bad tripp i detta nuet, kanske för
kallt, kanske lagom?! Sluta drömma och tillbaka till
jobb och måsten.
'
Det är fredag och jag har blivit nunna, det livet är
skönt när man väl bestämmt sig. Inget drickande alls
denn helg, jag satsar stenhårt på jobbet och träningen.
Jag är dock bjuden till vänner i kväll och det skall bli
trevligt att umgås en stund innan dom säkert drar ut
på sina galna bravader...

Nu har jag två brudbuketter att göra, det blir kul och
nervöst i natt, får se om jag kommer sova något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0