En underbar dag



Shopping listan är en bock avprickad, jag kommer
ju ingen vart med mitt hem just nu nu som det verkar.
Jag vill kunna komma hem och ALLT som jag vill göra
klart bara är det, snart så snart.
Inga kaffekoppar med mig hem i dag heller, men jag
hittade dom mest perfekta och finaste i dag, svindyra.
Men skitsamma, ska man dricka kaffe ska man dricka
det med klass, som dom brukar säga.
Dynor till balkongen är införskaffade och dom är mysiga,
får passa på att använda dom nu innan kylan har lagt
sig ordentligt.

Vilken underbar dag vi haft i dag, den gav mig energi så
fort jag vaknade. En mysig sväng på stan med alla mina
systrar och fan va uppsala var mysigt i dag ändå.
Dagen avslutades med ett spinningpass och vi var 3 stycken
idag, vi svettades ikapp. Efter det åt vi sushi vid ån i
kvälls solen och njööt och bara sög in att vi är så jävla bra
just denna dag!

I morgon är en ny underbar dag,
k'änns lustigt att gå till jobbet efter all ledighet jag haft nu
men plånboken behöver ju fyllas på den också, det blir bra!
Dagens chillout;


  


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0