Jag vågar faktiskt säga det


Äckel väder och jag vågar faktiskt säga det;
DET ÄR FAN HÖST OCH DEN 8:E AUGIUSTI
ja det är nu man ska börja gråta floder igentligen.

Men nej,
tänk på det underbara sommaren vi haft, den
varade i 3 hela veckor, vi smälte praktiskt taget¨
så fort vi rörde ett finger i den hettan.
Vi badade som aldrig förr, åkte till olika stränder
och umgicks 24/7 tillsammans typ varje dag. 
Hade den bästa semester veckorna man kunde
ha denna sommar och jag flyttade till min lägenhet.
Okej, jag är en guldfisk så mer kommer jag inte
ihåg, eller jo, men allt var ju bara så himla bra.
Hösten kan också vara mysig, snygga kläder, stora
underbara jackor, fina löv som faller från trädena
och stora the koppar på kafe vid skymning.
Mysiga promenixer i härligt väder och lata dagar
i solen som gör en lycklig när den tittar fram.

Med detta menar jag inte jag är jordens positivaste
människa just nu, jag är sjukt deprimerad, men vi
måste tänka possitivt och se frammåt. Annars står
man på noll och livet blir inte mer än vad man gör
det till.
Åker till Bacelona snart, det ä mitt hopp som tar mig
med stormsteg frammåt varenda dag, även alla mina älskade
vänner och det jag får uppleva med er, varje dag.

 

På riktigt, är livet inte roligare än detta?
Till sist vill jag bara säga att jag är skitsofren, som ni alla redan vet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0