'


Jag har spenderat dagen med mor min efter att ha
fått sluta klockan fem från jobbet. Vi har varit på
bauhaus en sväng och sedan har vi svettats som två
karlar hela kvällen i källaren.
Vi lagade däcken och bytte allting på min cyckel och
skruvde och meckade lite med andra saker i lägenheten.
Det är min otursdag i dag,
jag har haft blodsocker fall på eftermiddagen och gick
rätt in i en trä hyll på willys när vi var och handlade.
Synen började guppa med blodsockerfallet så jag såg
den inte och nu har jag fetaste bulan i huvudet.
Jag fick en skruvmejsel med all min mors kraft rätt in
i kinden när hon tog i, fetaste blåsan/bulan/såret som
dunkar.  Skar mig på min tvålpump som jag tappade
och gick sönder, blodet rinner ännu genom ca 3 plåster.
Jag snubblade i trappen på väg upp med en hel jävla
nytvättad tvättpåse som trilla ut, SKITKUL dag!!

Det är skönt att vara med någon som verkligen känner
en och vet vem man är, hur man fungerar när man har
tappat sig själv för ett tag och inte känner igen sig själv.
Ensam är aldrig stark. Jag hatar er, så sjukt mycket, ni 
kan förstöra så mycket...



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0