'



Vilket härligt väder, solen skiner och jag hoppas
alla är lite gladare.
Hoppas solen håller i sig tills jag slutar i dag eftersom
det denna tisdag är ganska tidigt, klockan två.
Morgon kaffe, morgon fralla och en yoghurt startar
min dag och jag hoppas jag inte får upp det igen...
Migrän så det bara skriker om det är vad jag har
väldigt ofta på senare tid, spännings huvudvärk och
illamående varje morgon. Blixtrar och svartnar framför
ögonen och benen viker sig. Är ledig i morgon och på
fredag, äntligen!, då hoppas jag att jag kan bli kvitt
det och må lite bättre.
Är det någon som vet hur man botar sådant? Ge alla
tips ni kan, det är sjukt läskigt tycker jag.


Efter jobbet blir det att fixa pass,
jag gillar inte att gå till polisen bara så ddär gaktiskt.
Dom kan så mycket om en på något vis.
För det är i dag bara 16 dagar kvar tills vi åker :)
Sedan väntar riktig och god mat hemma i brooklyn om
jag orkar ta mig ut dit i dag, men först träning!








när folk sätter skärsår i en, då vet man att det inte är något bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0