Eh, klipp dig och skaffa dig ett jobb



Jag är glad att jag står på jobbet denna dag,
regn och rusk fast gud lovade fint väder. Eller
nej, det var ju Kb som lovade fint väder denna
vecka... det här ska hon få sota för!!

Kärringarna på jobbet är snåla, bittra, sura och
hatar livet, jag tycker otroligt synd om dom.
Livet blir ju inte roligare än vad man gör det till
så jag skrattar inombords och är inte bitter för
det jag inte!! Tur att någon är glad denna dag
även fast hon inte ligger på topp.

I morgon blir det bastu kväll hos mig om det blir
som planerat vill säga, vi kan ju aldrig hålla vad
vi lovat, skämt o sido.
Jag fick nyss en plingande överasskning och blev
otroligt glad, tänk va någon kan höja ens ribba
med bara några ord.
I kväll blir det soppa hos morsmorsan och lite lotta
engberg på liseberg skulle jag tro, haha, fy och fasa.
Sedan en springtur innan jag sussar gott inför
morgondagen.
I dag tänker jag dessutom visa lite bilder på min
lägenhet som börjar bli i schakt (eller va man nu säger)
Som ni har väntat, haha, inte en enda kotte
skulle jag tro.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0