Barcelona baby!


Det finns ingen som kan känna min känsla just nu,
det är ingen som kan känna som jag känner nu.
Det är en hemsk känsla, det gör ont, svider, dunkar,
sin kropp skakar och allt är bara vitt. Tomt av bara
vita blanka tankar. Jag grät mig själv en stor sjö.
Kanske har jag haft en panik attack, men jag är ju 
bakanta med sådana!? Så här känns dom inte, inte 
ens i närheten!
Tillbaka i min vita soffa för att avsluta dagen, jobbet 
börjar i morgon och det är kallt som fan här hemma.
Det är även ganska tomt, sjukt tomt, killing me softley.


 Barcelona,
jag har inga ord, som sagt blankt, jag älskar dig och
jag älskar mina underbara vänner som var med på resan.
Vem fan vill bo i sverige, vem fan vill bo i uppsala och
vam fan har inte redan planerat för nästa resa!?
Tänk va snabbt man vänjer sig och tänk vad snabbt det där
andra springer ikapp dig,




 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0