Still on top of the world



Morgon träning på friskis gjorde susen, två timmars slit
det är torsdag och jag har redan i springandets anda sprungit
2 Mil. Det är inte illa det och jag har hela helgen framför mig
för ännu mer kilometrar och massa annan smaskig träning.

Började klockan två i dag, det är skönt med sovmorgon även
fast man då inte tar någon. Lite tid för sig själv som jag brukar
säga är skönt på morgon kvisten.
Jag hade stora vår känslor i dag och det blev lite shopping innan
jag började.
Några fina tunikor fick följa med hem och även en kjol sen
kommer jag inte ihåg vad jag köpte mer, jag var för glad för att
hålla pengarna i styr...
Nu behöver jag nya skor och en fin ny jacka, gärna en vit och
en ny skinn jacka tack.

Har alla tagit Påsk Lov eller ?!?!
Det är för lugnt för att ens vistas på jobbet, jag städar varje dag
och har snart inte städat så mycket i hela mitt liv!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0