On top of the world


Påsken äv över, jag var ledig hela påsken näst intill.
Jag har inte ätit påsk mat och det gillas inte i min mun
riktigt, men det känns konstigt. Ingen tradition på tradionen
liksom...
Det är varmt, i jämnförelse och våren är här, skit i om de
snöade här om dan. Det har vi redan glömt!
Tone lovar mycket vår, jag får lite på henne helt enkelt,
vad annars ska man göra?! Kom igen gudjävel, kom igen nu.
Det känndes skönt att vara tillbaka på jobbet och roligt
dessutom.

Jag gillar den här tiden på året, jag mår bra och tänker göra
allt för att se till att jag mår bra. Jag skiter i deppiga sura
människor som klagar på allt och alla, ni kan gräva ner er.
Träningen går på topp och jag har nya dojjor att springa i,
nu är det ett mål och ett mål only!
Jag tänker inte ta onödig skit, den är jag inte värd och jag vet
när jag inte är värd den. Jag skrattar och mår bra när du
inte gör det.

Jag sitter i ett tomt hus, alla har lämnat det för fjällen, i natt
får jag iaf sova hemma vilket jag inte fick denna natt.
Syster hade fest och jag var tydligen inte bjuden så jag tog
mitt pick och pack som en flykting och belastade en annan
bostad. Det var skönt att få prata girls talk innan vi till slut
slumrade in hos amanda.

På torsdag börjar jag inte förns 14.00 typ och fan vad jag är
glad för det, träning på en ledig morgon, Älskar!
Nej, shillivippen, jag har igentligen inget vettigt att säga....
som vanligt;

förutom att mina örhängen kan vara dom snyggaste som finns

 









Kommentarer
Postat av: Carro

det gör lite ont. vill hem nu så du kan krama mig! vill ha sommar och de bästa kollektivet

2010-04-07 @ 14:43:54
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: köpp

älskade, kom hit ska jag krama om dig. jag saknar dig så otroligt gumman. jag vill också kramas en massa varje dag!

du är otrolig mitt hjärta, puss

2010-04-07 @ 20:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0