Life smile for you



En lugn och behaglig måndag på jobbet,
nya varor och många ider, skapandet har varit på topp!
Va skulle livet vara utan färg och form?!

Nya löparskor är inköpta,
ska det va bra ska man kosta på har jag hört. Jag får väll
springa som bara den flera gånger om dan om jag ska
utnyttja denna slant ordentligt, för det sved, men mina fötter
ropar högt och resten av kroppen med.
Asics, väger inte ett skit och är hur sköna som hellst,
optimal löparkänsla är ett måste som löpare!

i morgon är det lägenhetsvisning och i mitt huvud har jag
redan flyttat.. Ni vet hur det kan kännas. Hoppas på bra
besked när det gäller allt.
Jag är sjukt trött, feber frossa, svinhungrig, ont överallt
så jag ska nog hoppa till kojjs. Kanske orkar jag se
Hollywood fruar, eller rättare sagt min älskade montesami.
Jag var upp i ottan och tränade, mellan 06.00 och 09.00
det kan vara därför jag är helt avdankad denna kväll.










Kommentarer
Postat av: Tessen

gött med nya träningsdojjer! Lugnt värd svedan i plånkan ;)

2010-04-27 @ 10:17:38
URL: http://tessenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0