'


En lördag till avklarad,
människor har fått lön och spenderar hej vilt och har
stora plånböcker och det gillar vi. Bra kassa och glads
bemötanden i fint vår väder med strålande sol, en bra
dag på jobbet helt enkelt.

Nu ska jag lyfta mitt ass från denna stol och ta mig en
spring tur på åtta kilometer i solnedgången, jag är allt
bra mysig jag.
Det är lördags kväll och jag väljer att äta sunt och träna
medans alla ska ut och dricka sig redlösa och vakna upp
som vrak i morgon. Känns faktiskt bra, riktigt bra och 
detta mål är till för att nås, då ger jag mig inte i första
taget!!

Ett mkt intressant erbjudande i dag och ett glatt telefonsamtal
som gjorde mig lite klyven. Jag vill hoppa på det samtidigt
som jag vill ha ett ännu bättre erbjudande.
Jag menar första hand mitt i centrum, varför tvekar jag ens?!
Jo, för att jag är jag, jag tänker alldeles för mkt....




Kommentarer
Postat av: Joanna

man lever bara en gång:)

2010-04-24 @ 19:37:16
URL: http://joannacarlssons.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0