'



Ni vaknar, tittar ut genom persiennerna
sen behöver jag ju inte säga mycket mer, ni vet och kan ju
tänka er hur jag reagerade. Gudjävel, Piss Sverige nu får
det fan räcka och jag vill döda någon hårt var några av dom
första tankarna. Sen kom skriket och sen landade jag under
mitt täcke och grät en skvätt. Sedan gick jag till jobbet, sur.

För mycket att göra på jobbet och blev själv från 15.00-19.00
och är jag stressad, ni som känner mig väl, jag funkar inte alls
i sånna situationer, jag var hyper stressad. 
Haha, jag skrattar åt mig själv, jag är katastrofal!!
Åkte hem med feberfrossa och kallsvettningar, yrsel och visstid 
blev det svart för ögonen.
Roligt symtom skulle jag inte vilja säga, har man en gång gått in
i väggen får man lida livet ut, utsätt dig inte för det jag gjorde!!

OCH DET FÖRSTÖRDE MIN TRÄNING I DAG OCKSÅ, damn!!
Nog med klagans änkor från mig, inget att göra åt. 

Jag skulle iaf behöva en man som är kramgo och kan roliga
historier och får mig att skratta denna kväll. 
Jag behöver lite värme och närhet sånna här skitdagar, någon 
som får mig på bättre tankar. Ja, jag kommer alltid vara en
mystjej, låt mig vara det bara.

I morogn är en bättre dag. 
tjopp




 




Kommentarer
Postat av: Joanna

stressa är aldrig bra, det har vi båda fått tagit för hårda smällar av, bläigt.

Är ni en man kort i butiken? Det är bara att ringa din vapendragare om så är fallet så kommer jag -bamparam!;)

2010-04-22 @ 22:43:55
URL: http://joannacarlssons.blogg,se
Postat av: köpp

Susanne behöver anställa en till över sommaren. orkar du åka ffån heby in till uppsala "varje dag ?" hon äe nog mkt intresserad, jag hör med henne! Hör av mig senare Puss

2010-04-23 @ 00:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0