'


Helgen är över,
jobbade hela helgen och det var en bra helg. Tränade i
vanlig ordning och sedan Fyllde Jordens Snyggaste Sophie
år, ännu en ikapp.
Jag kom i denna mening på att det blir kalas som bara den
när tjejerna från utlandet kommer hem. Dom har ju fyllt en
efter en och det blir party dubbelt upp.

Semester veckorna är daterade, jag är inte nöjd alls men jag får
skylla mig själv att jag är för snäll och inte kan säga  nej.
Jag vill ha sol, värme, klarblått vatten och njuuuta, jag är inte
gjord för detta vidirga klimat vi har i Sverige. Vi har knappt
någon sommar, fast när det kommer är det å andra sidan
underbart. Men inte tillräkligt!

Ledig dag i dag, sov ut för en gångs skull, skönt och behövligt.
Jag har jordens skönaste kuddar, synd att jag inte sover på dom
men och andra sidan kramar jag om dom hårt.
Nya lakan och nydushad´, svalt i rummet kan vara den bästa
känslan när man väntar in john blund.
Jag ska åka till gränby och kika i dag, jag är shopping sugen och
det är ju ändå lön på fredag eller måndag?!
Då gör det inget att unna sig något extra och bli lite lycklig, inte
enligt mig iaf...







Kommentarer
Postat av: Rebbe

Hjartat da, det vet du. Till sommaren nar vi kommer hem blir det storkalas for Kb och Mickie som fyllt. Och efter tva veckor igen blir jag system-stor jag med. Da blir det kalas sa det star harliga till. Saknar dig hjartat, men snart ses vi igen. <3

2010-04-20 @ 21:02:36
Postat av: köpp

Åh, jag längtar så jag spricker vill jag lova! ja, snart så, hundra år och några dagar för mig men hem kommer ni ändå.. Mina tok jäntor, ni är det bästa jag har!! <3<3



2010-04-20 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0