'


Åh, tänka sig vilket underbar väder, på ännu en ledig dag!
Jag har städat, färga håret, tvättat, njutit i solen och varit
en sväng till stan.
I kväll blir det fredags mys och en SÅ NYTTIG HELG ska ni veta.
Jobbar lördag och söndag och ska träna arslet av mig, inget
skit ner i munhålan,haha och jag ska inta Friskis till mitt eget
hem tills dom tröttnar på mig. Ungefär så.
Lunch vid ån har blivit av några dagar på lunchen och det ör ljuvligt
i solen, som en annan värd mitt på dagen med trevligt sällskap.

Jag tycker mina hjärtan på vift ska komma hem snart för jag saknar
dom nått så fruktansvärt mycket nu. Varje dag, hela tiden!
I need you sweethearts!

Här hemma har vi lite små skojj, mamma är iväg på någon tjej
middag så då passar man bra som sällskaps dam till bullen;

 


Nej, trevlig fredags kväll, godkväll!




Kommentarer
Postat av: Bee

Gulliga du :D Och jag behover dig, forstar du val!

2010-04-17 @ 23:19:57
URL: http://linneabrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0