En häärlig dag !



I morgon Lördag kan bli den bäst dagen på hela veckan.
Det blir att kasta sig till Sulekha efter jobbet snygg och
allert för vin, människor och ett dansande slut på Saluhallen.
Känner jag oss rätt blir det sjukt härlig och go kväll, inte sant?!
JAg har pirr i magen och vill att det ska bli i morogn kväll...

En mysig lunch i dag, mätt hela dagen fram till sex, massa
prat och kvalitets tid. Sånt älskar vi alla tror jag.
Jag har gjort så jävla fint i butiken, kom förbi en sväng i morgon
och skåda allt roligt.
Veckans bukett för 265:- och något ögongodis till en du vill
ge lite extra glädje!
Vårkänslor behövs och det är det jag försöker skapa fram här
sörrni.
Jag vill tillbaka till jobbet nu nu nu och i morrn hoppas vi på
stor försäljning, det är ju trots allt Lördag.
Jag älskar mitt jobb, mina arbetskamrater och min chef !!

Nej, i morrn blir det tidig morgon träning sen hem och fixa mig
snygg för sedan kasta mig till Sullen, så god natt, haha jag är
sorglig en fredag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0