Not a bad hair day


Det känns som jag fått mycket uträttat i dag,
när jag blickar tillbaka är det faktiskt inte så mycket
som stått på spel dagen till ära, mest nödvändigt.

Jag har hunnit klippt mig,
Hår Kompaniet är verlkligen värt ett besök för er som
inte klippt er där förut. Eller för er som gör som jag,
klipper sig sällan, typ två år sen sist, och glömmer bort
vart det är värt och bra att klippa sig någon stans?!
Det blev en frukost/Lunch på Waynes,
cesarsallad och en kaffe, kunde inte suttit bättre.
Jag skulle vilja sitta vid bordet brevid oss och lyssna
på hur vi låter någon gång faktiskt, i bland skulle
vi nog behöva glugga igen kak hålet för andras skull.
Jag skulle nog vara glad för våran skull, för att vi
skrattar och har så sjukt trevligt och mysigt.
Jobbet kallade och det var en lugn dag,
kom igen, shoppa loss då för tusan, det är ju Halloween!
Resten av veckan blir det också jobb, jag älskar att jobba,
mitt jobb är det bästa som finns!


 

Jag hade lovat mig själv att jag inte skulle skriva om
dagliga rutiner och vad jag har gjort,
men nu har det tydligen blivit så ändå som det ser ut.
Jag ska skärpa mig, jag menar vem bryr sig så mycket
igentligen om vad jag har gjort om dagarna?! Haha.
Och ska jag vara helt ärlig,
så känns det så jävla värdelöst att komma hem till det
här jävla stället, björklinge, just i kväll.
LÄGENHET; STADSLIV; FRIHET; VUXENLIV TACK !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0