Its a beautiful day


Vilket underbar väder jag vaknar till,
man får nästan ångest att man tog och sov ut just i dag.
Solen lyser, allt är så där lummigt grönt under solstrålarna
och löven är gula, röda och oranga.

Jag blev dock inte väckt av mig själv,
det är kaos här hemma med hammare, motorsågar, spackling
damm, målning allt du kan tänka dig som låter fruktansvärt illa.
Dom gör om i vardagsrummet här nere på bottenvåningen.
Jag har bara en sak att säga, det var väll på tiden det !

I kväll är det idol,
och jag ska inte missa det den här gången!
Jag borde ha smisk som gjorde det förra fredagen 1000 ggr om.
Min man väntar på mig där i tv rutan, Peter Jihde, i kväll så.

Snart, in och träna men först, dunderfrulle !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0