I'm taking a moment just imaginin' that I'm dancin' with you


Jag känner mig glad och nöjd när jag blickar
tillbaka på denna helg, den har varit riktigt bra. 

I går spenderade jag kvällen med Linnea och
en flaska gult, det godaste och torraste
mousserande vinet som någonsin uppfunnits på
denna jord.
Jag fick även träffa mina hjärte vänner en sväng
och snubblade sakta och ganska osäkert fram 
med ett par high heels medans andra fick ett par
alldeles nya bara så där.  Grattis till er!
Jag har saknat er, nu saknar jag er ännu mer när
jag sett er och ni passerat mig för att skiljas åt
hem på olika håll. Kvällen innehöll allt vill jag lova,
vi är sköna individer vi, vi kan ställa till med allt.
Tack för en lyckad Lördags kväll!

Dagen avslutades med ett fikarep på Storken,
Söndagar på storken kan vara dom mysigaste och
mest välbehövda dagarna på hela veckan.
Alla underbara disskusioner, skratt,påminnanden,
vägledanden,kärlek,livshistorier,sjukheter och
spontanitet m.m you name it.
Tillsammans är vi en hönsgård, en blandning av allt
och det är därför vi är så sköna.
Tack för i dag mina älskade vänner!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0